close

I could be your sea of sand



我可以為你變成你海裡的沙



I could be your warmth of desire



我我可以為你變成你所渴望的溫暖



I could be your prayer of hope



我可以為你變成為你祈禱希望的人



I could be your gift of everyday



我可以為你變成每一天的禮物



I could be your tide of heaven



我可以為你變成來自天堂的潮水



I could be a hint of what's to come



我可以為你得知事情發生的前的預兆



I could be ordinary



我也可以變平凡



I could be the one



我可以變成你的唯一



I could be your blue eyed angel



我可以為你變成藍眼天使



I could be the storm before the calm



我可以為你變成平靜前的暴風雨



I could be your secret pleasure



我可以為你變成你秘密的快樂



I could be your well wishing well



我可以為你變成你所想要的一切



I could be your breath of life



我可以為你變成你生命中的氣息



I could be your european dream



我可以為你變成你所夢想的歐洲



I could be ordinary



我也可以變平凡



I could be the one



我可以變成你的唯一



I would lie here in the darkness



我會停留在這黑暗中



I would lie here for all time



我將永遠停留在這



I would lie here watching you over



我會停留在這裡看著你來回通過



Comfort you



給你安慰



Sing to you



為你歌唱



I could be your worry partner



我可以為你變成擔心的夥伴



I could be your socialite



我可以為你變成社會名流



I could be your green eyed monster



我我可以為你變成綠眼怪獸



I could be your force of light



我我可以為你變成光明的力量



I could be your temple garden



我我可以為你變成聖堂的花園



I could be your tender hearted child



我我可以為你變成有個溫柔心腸的小孩



I could be ordinary



我也可以變得平凡



I could be the one



我可以變成你的唯一



I would lie here in the darkness



我會停留在這黑暗中



I would lie here for all time



我將永遠停留在這



I would lie here watching you over



我會停留在這裡看著你來回通過



Comfort you



給你安慰



Sing to you



為你歌唱







Will i ever change the journey



我是否將改變這趟旅程



Will the hushed tones disappear



這寂靜的音調是否將消失



Oh little rita



我的rita



Let me hold you



讓我擁有你



Oh little rita



我的rita



Let me love you



讓我愛你吧



I could be your leafy island我可以為你變成你想要的茂盛小島



I could be your thunder in the clouds我可以為你變成雲朵裡發出的雷聲



I could be your dark enclosure我可以為你變成阻擋黑暗的圍牆



I could be your romantic soul我可以為你變成一個浪漫靈魂



I could be your small beginning我可以為你變成你的一個小小的起點



I could be your soothing universe我可以為你變成一個慰藉你的宇宙



(x3)I could be ordinary



我也可以變的平凡



I could be the one



我可以變成你的唯一

arrow
arrow
    全站熱搜

    hulen86088 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()